Androsov

Реєстрація благодійного фонду, організації

Для реєстрації благодійного фонду достатньо звернутися до  нотаріуса. За його допомогою, без потреби звернення до будь-яких інших організацій, будуть вирішені усі завдання пов’язані з реєстрацією, а саме:

  1. узгоджено вимоги щодо найменування та місцезнаходження;
  2. визначено мету та напрямки діяльності благодійного фонду;
  3. вибрано виконавчий орган (Директор, Президент, Правління, Президія…) ;
  4. визначена система оподаткування;
  5. створено статут та інші документи благодійного фонду;
  6. складено заяву для реєстрації;
  7. проведено реєстрацію благодійного фонду у державному реєстрі;
  8. отримання виписки, свідоцтва про реєстрацію благодійної організації.
Контакти

Нотаріус Андросов Євген Олександрович займається державною реєстрацією благодійних організацій.

Документи необхідні для реєстрації благодійної організації

Для початку достатньо надати:

  1. паспорти засновників благодійної організації;
  2. індивідуальні податкові номери.

Усі інші документи (протокол загальних зборів, статут, акт, реєстраційна заява, опис структури власності…) можна буде узгодити безпосередньо у нотаріуса.